Aanmelden

Denk je na het bezoek aan deze site: “scouting, dat lijkt mij wel leuk!”, dan kun je gerust een keer meedraaien met de speltak van jouw leeftijd. Op die manier kun je dan zelf beoordelen of je lid wilt worden van Scouting Jan van Hoof.

Denk je na drie keer meedraaien: ‘Ja, dit is het helemaal!’, dan kan je hier een inschrijfformulier downloaden. Print het formulier uit, vul het in en neem het de eerstvolgende opkomst mee. Het formulier lever je tenslotte in bij de stafleden van je speltak.

Interesse? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op.

Gaat uw kind zich aanmelden, vergeet dan niet het gezondheidsformulier in te vullen. Dit formulier kunt u hier downloaden. Lever het ingevulde gezondheidsformulier in bij de stafleden van de speltak van uw.
    Voor het bekijken van de formulieren Adobe Acrobat Reader nodig.

De financiële bijdrage van de leden aan Scouting Jan van Hoof zijn zo laag mogelijk gesteld, omdat wij voor iedereen betaal- en bereikbaar willen zijn. De contributie is als volgt gesteld:
    Per lid € 130,- per jaar
    De kampweekenden, die gemiddeld 2 á 3 keer per jaar gehouden worden, zijn inbegrepen bij de contributie. Voor het zomerkamp vragen de speltakken echter een aparte bijdrage.

De verdere aanschafkosten zijn een scoutfit en deze zijn te bestellen via www.scoutshop.nl
    Onze kleuren zijn als volgt:
    Scoutfit blouse groen, code 10
    Scoutfit blouse beige, code 11
    Scoutfit blouse brique, code 12
    Das effen bruin, code 01102
    Dasring, code 05000

Heb je geen tijd meer voor scouting of heb je er geen zin meer in? Dan vinden we dat heel jammer!!
    Maar dat is helemaal jou keuze.
    Graag het formulier in de onderstaande link invullen.

Afmelden – Scouting Jan van Hoof Nijmegen: Aanmelden